Funderingar!

Jag har ju länge och mycket funderat på vad fasen jag ska göra efter skolan. Självklart vill jag jobba! Men jag har även länge funderat på att kanske plugga vidare, och jag har länge varit fokuserad på en sak, och bara riktat in mig på det. Visst jag vill fortfarande kunna jobba som det jag tänkt på, men nu har det faktiskt dykt upp en annan utbildning som jag nu på senare tiden fått upp ögonen för! Dock är det ju försent att anmäla sig nu, så jag kommer ju inte börja plugga till hösten, förhoppningsvis kan jag kunna joba i höst och få in lite pengar och så! :) Men sedan vet jag inte riktigt om det ens är lönt att söka till den utbildningen, måste nog prata med studie och yrkesvägledaren igen och fråga om det. Men men, jag får se vart vägen leder mig! Det har ju ändrats mycket som senaste åren.

När jag var liten så ville jag bli veterinär, och jag SKULLE bli veterinär. Sedan skulle jag verkligen jobba i en klädaffär, sedan blev det veterinär igen, och när det kom till kritan valde jag att gå som lärling i en klädaffär och jag trivs super, men inget jag vill göra tills jag går i pension, men något jag helt klart kan tänka mig att jobba med några år, utan tvekan!.Och sedan ville jag bli något med djur, då speciellt hästar eller hundar och nu har jag ändrat mig igen! Hrm, kommer jag ens kunna bestämma mig någon gång? Verkar inte som så nu. x)

Har du bestämt dig för vad du ska göra efter skolan?


..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av cec- mode&skönhet

kolla gärna in min bloppisblogg där du kan fynda massor oanvända märkeskläder, skor, väskor och andra accessoarer =)

www.ceckarlssonbloppis.blogg.se

2012-05-08 ♥ 19:11:28
Blogg: http://nattstad.se/ceckarlssson

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se