Suck!

Idag har jag haft ytterliggare en sån där dag när man typ bara stirrar rakt in i väggen utan anledning, ingen ork eller vilja till att göra någonting överhuvudtaget. Jag verkligen hatar att må såhär! När ska jag få må helt toppen bra, utan att någon gång på dagen må dåligt? I måndags hade jag faktiskt en relativt bra dag! Inte direkt på morgonen, men efter älsklingen bjöd mig på Subway och jag umgicks med honom på rasten och 2 timmar innan valsträningen och på valsträningen så mådde jag så toppen! Inget kunde få tag på mig! Och sedan på kvällen ha ett underbart dressyrpass på finaste Cito och han gick som en dröm! Det var verkligen en toppen dag! Jag mådde toppen!

Men imorse när jag vaknade, vaknade jag typ helt tom! Allstå man har känsor och så, men man är tom. Åhh så svårt att förklara! Men men, ni som vet vad jag pratar om förstår! Denna känsla har hållt i sig mestadels hela dagen! Och sedan kommer man hem och får tråkiga nyheter! Varför ska allt alltid hända mig? Ända sedan 2006 har mitt liv fallit isär år för år mer och mer.. Jag orkar inte! Men anledningen till att jag fortfarande står kvar här på samma plats är min familj, ridningen och helt klar min pojkvän! Jag skulle aldrig klarat något utan honom! Jag skojjar inte!

Förlåt för ett depp inlägg men ibland måste man få skriva av sig! Var glada för att jag inte skriver depp inlägg varje gång jag mår såhär. Men men, nu ska jag plugga. Om jag hittar uppgiften jag hade tänkt att göra?! Annars får jag ta och skriva på psykologi arbetet. Det ska vara klart på fredag! Men men, ha en fortsatt bra kväll! Kram på er alla! :)

PS: Min bror skickade skivan med alla bilder vi tog för någon vecka sedan igår, så förhoppningsvis kan jag fixa heder och profilen i helgen! Eller ja, blir väl isåfall på söndag! För på lördag är det BAL som gäller! :D

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se