Materiella saker

Kom och tänka på det precis, om något skulle hända vilken är den materiella saken jag först och främst vill rädda.
Funderade på detta ett litet tag men sedan stod det som självklart. Datorn! Helt klart datorn. Låter kanske ganska dumt, men saken är den så att på datorn har jag alla bilder, alla minnen, alla bilder på melvin ifrån att han var nyfödd fram tills nu, så ja, valet vore faktiskt inte så svårt faktiskt. Datorn är verkligen prio 1 som jag skulle försöka rädda! 
Vilken materiell sak skulle du rädda först och främst?  





Alla minne och bilder finns liksom på datorn. 

Kom nu ihåg att materiella saker är inte människor och djur, självklart att prio ett är att sambon, Melvin och katterna är prio ett. 


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se