It's me

Jag har senaste tiden mer och mer lärt mig att tycka om min kropp, jag har väl aldrig riktigt hatat min kropp igentligen utan jag är väldigt nöjd med framförallt min rumpa. Tihi .Ja faktiskt det är sant.det är den kroppsdel jag är mest nöjd med. Trots att den har fallit lite efter en graviditet och fött ett barn, så "tränar" jag upp den lite igen. Hehe. En viss del som jag alltid varit missnöjd med är faktiskt min mage, jag har alltid haft en "kula" på magen som gör att jag nästan ser gravid ut. Och det är framförallt den jag är missnöjd med! Samt även mina kärlekshandtag. Eller ja, dom får finnas där, men så länge dom inte blir för stora! Men magen. Ja det skulle inget göra om "kulan" på magen försvann, fast samtidigt är man en riktig godis gris så ja. Då får den väl vara där så länge den inte blir för stor! 
Haha, vilket ämne att skriva om. Men faktiskt. Rent ur sagt är jag nöjd med min kropp, jag gillar mina kurvor .och speciellt dom under bältet ;)
I got 99 problems, but my curves ain't one of them! 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se