Ibland

Ibland saknar jag nått otroligt att vara gravid, den där mysiga känslan av att någon som var ens egen, som man själv skapat med sin bättre hälft faktiskt ligger där inne och växer. Vissa dagar känner jag att jag vill bli gravid nu igen! Men samtidigt så känner jag att nae, det får vänta ett litet tag till iallafall. Jacob och jag har alltid sagt att 3år emellan är bra, men just nu känner jag att jag vill ha bättre ekonomi innan vi skaffar en till, för jag hatar stressen med pengar. Men vi får helt enkelt se, men när vi skaffar vårat andra barn, och då kan planera(!) så vill jag helst ha på våren, tidig sommar. Med tanke på att Melvin är född på hösten, tidig vinter. 
Saknar denna "lilla" mage, tagen bara några dagar innan Melvin beslutade sig att för att komma ut 20 dagar för tidigt, men trots allt i tid. 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se