Feelings suck.

Tog mig en promenad nu på kvällen och gud vad skönt det var att få komma ut och gå, med bara musik i öronen och låta tankarna snurra. Man får passa på när kroppen mår bra för en gångs skull, men vi får väl se hur länge det håller i sig. Men någonting som slog mig förut när jag var ute och gick var att när huvudet inte mår bra så plågar jag kroppen, allt för att överföra smärtan ifrån själen ut i kroppen. Så ja, det ligger någonting i det då just nu mår jag rent åt helvete psykiskt och tankarna går på högvarv utan att jag har någonting att säga till om. Man kan.säga såhär att jag hatar min kropp, och jag hatar mina tankar som löper amok.... Men på fredag åker jag och Camilla till Göteborg för sommar fest med forever living som ska bli riktigt kul! Camilla vann biljetter till båda dagarna på sommar festen och sedan 2nätter på ett 5-stjärnigt hotell, och hon bjöd med mig! :) 
Då kan man komma iväg och tänka på annat och kanske få en ny syn på livet......

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se