Usch, usch usch!!

Jag vill inte att Melvin ska börja dagis, jag vill inte börja jobba, jag vill inte... Igår slog det mig att va fasen Melvin ska ju snart skolas in på dagis?! Och jag ska snart börja sommar jobba, då fick jag en sån jobbig känsla i magen och ville verkligen inte att det skulle komma. Jag vill att det ska fortsätta som det gör nu att Melvin och jag är hemma hela dagarna..
Men nae, det vill jag faktiskt inte. Vill ju faktiskt komma igång och jobba nu, och tjäna pengar då man slipper penga stressen och man kan hjälpa till med renoveringen penga mässigt och kunna köpa inredning till huset och kunna skämma bort min son när jag vill. Men att Melvin ska börja på dagis känns faktiskt väldigt jobbigt just nu! Tror nycket av dessa tankar beror på att allting kommer samtidigt nu med att Melvin ska börja dagis och jag ska börja sommarjobba snart med. Men det kommer bli toppen tror jag! Sen bara hoppas Melvin kommer trivas på dagis, men det tror jag allt att han kommer att göra :) 


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se