Badrumsbygge del 2

Här kommer del2 av badrumsbygget! Har blivit ett väldigt hopp mellan det 1 och 2, men jag tror inte ni dör. Kan tyvär inte fixa en länk till första delen, men är ni intresserade så får ni gå till arkiv och sedan April, ska vara någon stans i slutet! :) Ska försöka låta bli att det blir så långt hopp mellan del 3 och 4a, elle? :)


Lite isolering som går åt om man säger så! :)

Det börjar lika nått iallafall! :)

Toalett och handfatet ska vara här! :)

Ny större dörr blev det! :)

Nu är det iallafal rätt fal i duschen! :) Om man gämför med det gamla där vattnet rann mot dörren.

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Sofie Zirath

Tack för att du ställde frågor i min frågestund!

Hör av mig när frågorna är uppe på bloggen!

Kram http://sofiezirath.blogg.se/

2012-04-24 ♥ 11:06:45
Blogg: http://sofiezirath.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se