Busråttorna igår!

Kom för en gångs skull ihåg att ta fram kameran när jag släppte lös råttorna, så det blev några söta bilder faktiskt! :) Enjoy!

Alla bilder är tagna av mig! Med en Olympus E-420, 10mp
(megapixel)

Snövit tyckte pojkvännen var en riktigt rolig klätterleksak! :P Pojkvännen inte riktigt lika nöjd! ;)

Snövit ska ha solrosfröet!

Åh, nu blev hon nöjd! :)

Snuttan tyckte också att solrosfrö är mumsigt!

Någon som inte gillade att vara med på bild? :P

Höll bara ner kameran, såg alltså inte vad jag tog på, men titta resultatet! :')

Snövit On the Move! ;)

Snuttan sötnos! :) <3


..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Annika

SV: tack :)

2012-04-29 ♥ 21:47:32
Blogg: http://blogofphoto.blogg.se/
Skrivet av Sanna

sv; jaa!



nej vad söta! :)

2012-04-29 ♥ 22:18:13
Blogg: http://ssannasstil.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se