Dagen

Ja, dagen kommer bestå att mestades sitta framför datan?! Varför? Jo plugg, kom imorse på att jag har Nationella Prov i svenskan imorron, det muntliga och jag har inte skrivit något talmanus eller lärt mig det ännu? Känns Great! Så nu är det bara plugga som består! Ska även försöka skriva klart det sista i projekt arbetet! Snart klar med det men bara så trögt att skriva det sista! Vet liksom inte vad jag ska skriva?! Ska även försöka skriva lite på psykologin, för i skolan kan man ju inte plugga? Skriver om kroppspråket i psykologin som faktiskt är ganska intresant! :)


En bild på en nyborstad fluffig Pumba!

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Jasmin - The dream of being famous!

Hejsan vad har du gjort under helgen? :)

Fin blogg btw!

2012-04-15 ♥ 17:25:22
Blogg: http://jaasses.webblogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se