~ Dåligt med uppdatering

Kommer vara dåligt med uppdatering nu dom närmsta dagarna! Idag har jag haft praktik mellan 9-16 och sedan var jag med pojkvännen till 17.30 då jag mötte upp mor o far vid Willys för att köpa en blomma till farfar som vi åkte och firade idag! Så vi kom hem för ca 40min sen.

Imorron är det praktik mellan 9-17 och sedan hämtar älsklingen upp mig i stan så jag sover hos honom för på fredag åker vi till Elmia/Jönköping med en klasskompis till han och hans flickvän, och sedan sover jag även där till lördag, så dåligt med uppdatering fram tills dess! Förhoppningsvis hittar jag motivationen till att blogga då! :)

Btw, en dum grej idag! Var unne på djurmagazinet förut idag och köpte mat till mina ökenråttor! Och så helt plötsligt frågar säljaren om det är ökenråtter jag har. Hallå? Varför köper jag isånnafall sån mat? -.-



..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se