En sak ur världen!

Åh, äntligen klar med projekt arbetet, eller jag tycker det, om läraren tycker det är en annan sak! Men men, hoppas väl att han kan acceptera det också!
Nu är det bara att skriva klart Svenskan(nationella muntliga) som är klart snart, ska bara kontrollera att det tar ca 5min att prata igenom det, annars vet jag inte vad jag gör! Grr! Sen ska jag skriva på psykologin också, kanske behövs? Usch så jag är trött på detta skolarbete, skönt att det snart är sluuuuut!!!! :D

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Stina - Team RB

Sv. Tack så jättemycket! :-)

2012-04-15 ♥ 22:30:39
Blogg: http://ryttarblogg.blogspot.com

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se