Finito!

Åhh, äntligen hemma, har så fruktansvärt ont i magen så det är sjuuukt! :'( Men men, började dagen med att bli totalt vettskrämd av att en stor fet äklig spindel springer på golvet! Det börjar klia på precis HELA mig, usch! Sedan blev det att ta bussen in till skolan för att skriva nationella. Började vid typ 8.30 att skriv och blev klar vid 9.40. Sjukt vad fort jag blev klar! Och ändå så skrev jag inte ihop något bara för att! Först när jag kollade igenom uppgifterna tänkte jag fasen det här kommer aldrig gå. Men sedan hittade jag en uppgift som jag tyckte lät bra och jag visste sedan precis vad jag skulle skriva, så då brann nästan pennan! Skönt att faktiskt skriva så snabbt och ändå bli nöjd med resultatet!! :D

Men sedan visste jag ju att, ja bussen gick 12.15 eftersom jag inte kunde ta bilen idag eftersom pappa skulle ha den till tandläkaren så det sket sig. Men kollade sedan om det gick någon buss till ankarsum, och ja det gick en vid 10.15 så jag tog den ifrån stan, så pappa hämtade mig i ankarsrum. :)

Just nu sitter jag här i soffan och har fruktansvärt ont i magen! :( Blä, blir väl att plugga idag, och även lägga in nya designen som jag lovat! ;) Hoppas ni gillar den, för jag gillar den faktiskt. :) Fast dock så är header bara tillfällig, då den header jag lagt in nu är en gammal jag haft tidigare. Men ska förhoppningsvis kunna fixa en om pojkvännen följer med till hoppträningen på måndag! Kram på er! ♥


Bild: We♥it


..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Emelie

Har också ont i magen + att jag har sett en spindel på golvet haha xd

2012-04-25 ♥ 11:55:03
Blogg: http://jedressage.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se