~ Fullspäckad helg!

Usch sicken helg! Igår blev det Elmia med älsklingen och hans klasskompis + flickvän och det var riktigt trevligt! Var först där inne och gick runt och kollade på alla bilar och sånt som var där! Såg då Herbie, och bilen Vin Diesel har i Fast and Furious filmerna(Bästa filmerna i världen!) Och sedan muskelbilen i  Tokyodrift(Också Fast and Furious!) Blev tyvärr inga bilder då jag glömde kameran, Klaaaant! Tog 3 världelösa bilder med mobilen! Men älsklingen tog några som jag kanske snor av han sedan! ;)

Vi åkte dit vid 9 och kom hem vid 4 ungefär och efter det hade älsklingen och jag mys hela kvällen! Åkte in till stan och köpte en film som vi såg på kvällen! Filmen blev Grown Ups, Riktigt bra film! :D Helt min smak!! Och jag köpte även en korv och dricka åt älsklings stackarn som var hungrig! ♥

Idag jar jag var hos farmor o farfar med pappa och kusinerna, så det blev god påskmat och tårta! Nu sitter jag här och övertalar älsklingen att han ska sätta sig jämte mig och inte 1m bort! Så, vi får väl höras imorron igen! ;) Puss på er!

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Tjäna pengar enkelt!

NU så har jag bevis på att man kan tjäna pengar på sin blogg osv.

Fick just 625 kr så kika beviset och om du är intresserad så bli medlem?

Liksom vad gör de dig att tjäna lite extra pengar på typ att göra ingenting? :)

http://tjanapengarenkelt.blogg.se

kram

2012-04-08 ♥ 21:28:22
Blogg: http://tjanapengarenkelt.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se