Good Night!

Nae, nu tar jag min onda hals och kryper ner längre under täcket, blä mår inge bra, har ont i halsen och är jätte tjock och äklig i halsen också! Inge vidare! :( Vill verkligen inte bli sjuk, inte nu! :( Blä! Verkligen hatar förkylningar när man fryser, svettas, ont i halsen, tjockt i halsen, slemmig och allmänt jäkla seg! Usch! :( Me don't like beeing ill! :(

Imorron blir det iallafall hoppträning igen! Som jag längtat hoppas verkligen jag får Cito pojken igen och att det blir fint väder för älsklingen ska med och fota massa bilder! :) Har äntligen lyckats tjata på honom så jag får med honom! Dock får vi se om jag får ta pappas stora Mazda igen eller om jag kan ta Volvon, vi kanske måste iväg till läckeby med Mischa igen! :/ Men förhoppningsvis att vi kan få åka iväg tidigt om vi nu måste åka så vi kan komma hem tills 5, vill inte att mamma kör på morgonen. Hon bör nämligen Inte köra bil innan tolv! Men men, vi får se hur det blir.

Åh, måste även bestämma vilken studentklänning jag vill ha så jag kan skicka efter någon! Svårt att bestämma! Kan ni välja åt mig?

<- Klänning 1                                                                                            Klänning 2->


Cito o jag förr förra veckans hopträning! :) ♥

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se