Hoppträning

Kvällens hoppträning gick super bra! Hamnade en bit över sadeln, och detta var inte över ett hinder! Utan Cito sprang åt sidan och jag skulle stanna honm så fort som möjligt, och när han hade en hoppgalopp, lr vad man ska kalla det, och samtidigt hoppade åt sidan så var jag någon meter över sadeln och lite på sne, men höll mig kvar!
Började hoppträningen med att hoppa ett litet kryss som sedan blev ett rättuppstående och sedan ett stigsprång på ca 80cm. Åh det gick super bra! Var inte nervös för 5öre! Så nöjd! :)

Sedan hoppade vi en liten bana på 5 hinder(se banskiss), denna bana hoppade vi 3gr var, och ja det blev bättre och bättre om vi säger så! Första gången var jag alldeles för på och drev som bara den och glömde andas. Det var även här vi kom fel och Cito sprang åt sidan. Andra gången gick det bättre, fortfarande lite för på och lite vingligt med lite långa tyglar. Sista gången så blev jag faktiskt nöjdast! Dock kom vi lite fel på 4e hindret och jag valde då att styra åt sidan på 5e hindret, kom inge bra. Men när vi sedan hoppade om dom 2 sista hindren så gick det super! Är verkligen jätte nöjd! :)

Alla bilder är fotade av min underbara pojkvän som var snäll och följde med ikväll och fotade! :) <3 Bilderna tagna med min systemis Olympus E-420





Cito o jag, 80cm stigsprånget

Cito med lilla magen! ;)

Finaste Cito pojken! <3

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se