~ Hoppträning!

Kvällens hoppträning gick sådär! Gick riktigt bra när jag bara kom ihåg att rida och vara stilla med händerna! Hade Hectra och hon var piggelin som vanligt! ;)
Vi började med att hoppa ett vanligt rättuppstående på långsidan vilket gick med blandade resultat! Sedan hoppade vi en oxer, och då kom min osäkerhet inom hoppningen tillbaka! Den första gången gick det inte alls, men andra gången gick det faktiskt helt okej! :)
Sedan avslutade vi med en kombinantion på 2 hinder med 5galoppsprång emellan.  Första gången vägrade hon på första hindret endast för att jag glömde att rida! (a) Andra gången gick det sådär på andra hindret kom lite fel om man säger så!
Sedan tredje gången vi hoppade vägrade hon igen, här glömde jag också och rida plus att hon hade kickat massa och jag kom i obalans. Men dom andra gångerna när jag litade på mig själv och henne så gick det super bra! :)


..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Linn

Söt häst, din? :)

2012-04-03 ♥ 10:07:32
Blogg: http://jonssonl.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se