Lördag!

Kom hem ifrån älsklingen vid ungefär halv 11 förut idag! Älsklingen åkte tidigt imorse för att städa hemma hos din gammel mormor(tror jag det var) så jag låg hemma i hans säng och kollade på Maraton av Jims värld innan bussen gick hem vid 09.45. Väl hemma så blev det att mysa ner sig i Ziperallen och göra sig ett klas Oboy och fylla en skål med Frosties! Usch så gott! Och jag äter Frosties, ni vet dom här med socker på typ? Jag äter alltid dom med händerna! Utan mjölk eller nått, utan Bara flingorna, det smakar inte lika gott annars? :P

Har iallafall hunnit med att se på ett inspelat avsnitt av Criminal Minds med mamma och fikat med mor o far! Nu sitter jag och kollar på Tv, ska snart börja plugga och sedan är det även Ridsport påp tv som gäller! Världscupen i Dressyr vid 14.20! Så då blir det att sitta bänkad framför tvn!

Nu ska jag iallafall ta tag i mitt Psykologi arbete, ska bara skriva rent det på datan! Har skrivit halva arbetet på datan och halva på papper, så ska renskriva det bara sen är det bara att skicka in! Skulle igentligen skicka in det igår men eftersom jag var hos pojken hela dagen/kvällen så blev det inte så! ;) Psykologin arbetet handlar kroppspråket och hur andra människors signaler uppfattas! Riktigt intressant faktiskt! Så tänkte lägga in det här på bloggen så ni också kan läsa det, kanske kan ni försöka läsa andra människors kroppspråk? ;)


Google bild

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av i ♥ p h o t o - Tilda

Sv: Tack Jonna! :D

Men du, varför har du tagit bort den andra designen du hade?! Den var ju asfin! D'':

2012-04-21 ♥ 14:24:16
Blogg: http://iheartphoto.webblogg.se/
Skrivet av TJÄNA PENGAR + FÅ FLERA TUSEN BESÖKARE

Låter 600 kr på en dag fel för din blogg?

Då får fler läsare + kan shoppa och hänga med kompisar och ha kul hur mycket som helst..

OCH kända designers kommer även vilja samarbeta med dig!

Så jag lever och jag har precis fyllt 15 år..



2 enkla steg här OCH JAG LJUGER ALDRIG: http://tjanapengarenkelt.blogg.se

2012-04-21 ♥ 22:06:29
Blogg: http://tjanapengar.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se