Min söndag!

Dåligt med uppdatering idag! Har typ bara pluggat och fixat med den nya designen idag! Tog mig även en tur med Aslan och Mischa idag för att få lite motion och så kunde jag slappna av och rensa tankarna lite. Riktigt härligt om man säger så! Och låten som spelades i mina hörlurar hela tiden var denna!


En riktigt härligt låt och jag älskar den! Perfekt att gå i takt med! Man blir så jäkla pepp av den, nästan så man går och smådansar lite när man lyssnar på den! ;)

Och angående nya designen hade jag denna gång tänkt fixa allting innan jag lägger in designen som header, bilder och ja allt helt enkelt! För annars så blir aldrig designen klar innan jag byter igen, och förhoppningsvis så behåller jag denna ett tag nu! Vet inte riktigt när designen blir klar, men förhoppningsvis är den uppe innan helgen, eller på helgen, får se hur mycket tid jag kan ägna mig åt den! :)


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se