My sunday!

Efter att älsklingen och jag ätit frukost så tänkte jag att jag skulle baka lite gott till fikat, så det blev kladdmuffins och chokladbollar! Mums! Anledningen till att jag faktiskt fick för mig att baka är att jag faktiskt drömde om kladdmuffins och chokladbollar inatt! :P Efter fikat och älsklingen hade åkt hem så tog jag en sväng med Aslan och Mischa! Härligt att komma ut och jag klarade mig undan regnet, kom lite småstänk när jag gick och när jag var 500m hemifrån började det renga, ibland ska man ha tur! :)

Efter jag kom in med vovvarna så släppte jag råttorna i matsalen samtidigt som jag rensade lite mat, dom är lite kräsna! ;) Och nu sitter jag här och kollar på tv, hade tänkt städa rummet men, nae vet inte, får ta det imorgon tror jag! ;) Är ju ledig imorron och på tisdag! ;) Skönt! :D Imorron är det också hoppträningn och förhoppningsvis så håller älsklingen vad han lovat och följer med och fotar lite! :)


..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Sanna

sv; haha precis, så synd om honom ibland :)

2012-04-29 ♥ 21:26:50
Blogg: http://ssannasstil.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se