Nationella!

Ja, just nu sitter jag väl på bussen påväg in till skolan(tidsinställt nämligen), var meningen att jag skulle ta bilen, men pappa skulle tydligen ha bilen trots allt eftersom han ska till tandläkaren, idag igen! Han var där igår med. Men men, får väl gå, blir väl att sitta och glo i skolan tills någon buss går hem. Vet ju lixom inte när jag slutar imorgon så.. Jaja, inget att göra något åt. Har ju skriftliga nationella idag i Svenska B. Suck! Ser f*n inte fram emot att sitta och skriva en massa, och som vanligt kommer man väl inte på något och till slut skriver något helt åt helvete bara för att skriva något, suck.. Men men, skolan slutar ju om 8veckor, för evigt! Skönt! Elle ja, vet ju inte om jag ska plugga vidare ännu, men det blir iallafall inte till hösten.

Ajja, idag kommer iallafall 3 tidsinställda inlägg om ''visste du att''. Tänkte kanske kan vara lite kul? Om ni vill kanske jag fortsätter att skriva några sånna ibland. Men ja, får väl se vad framtiden visar, eller hur? :) Idag blir det väl att försöka plugga med samhällen, måste verkligen bli klart med det snart! Usch! Men men, ni får ha en bra dag! Jag ska försöka göra min dag lite sämre än vad den är just nu. Kram på er!


Bild: Google, sökning skriv

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se