Ny design!

T og faktiskt och gjorde en ''ny design'' nu! Lånade en färdig design ifrån Design Bloggar, där dom har fina färdiga designer och även bra guider om hur man t.ex. lägger in designen och massor! :) Gjorde även en väldigt snabb och slarvig header i programmet Gimp som jag laddat ner! Och jag hade inte klarat av det utan en riktigt bra guide ifrån bloggaren Hofh där hon har en Gimp-skola som du hittar Här! Där visar hon även hur du laddar ner Gimp i svenska! (Gjorde det därifrån!) Så har du inget bildhanteringsprogram på datan så rekomenderas gimp! Själv föredrar jag Photoshop, men har inte det på denna data så Gimp får duga! Plus att jag laddade ner det igår, så har knappt lärt mig grunderna! ;)

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av william

söt header:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Rapunzel" modell bilder som jag har tagit på Tove:D

2012-04-11 ♥ 11:45:37
Blogg: http://funnyones.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se