Plugg hit, plugg dit!

Sitter just nu och gör en powerpoint till min psykologiredovisning på fredag! Är dock osäker på om det kommer funka, eftersom INGENTING funkar på skolan datorer. Men men, får väl hoppas, annars blir jag arg! Måste igentligen också ta tag i samhällen, har sagt att jag kommit längre än vad jag igentligen inte har? Why do I always do that?

Har fortfarande sjukt ont i magen så hoppas det går över snart! Men nu måste jag nog fortsätta med pluggandet, och snart blir det väl mat tror jag. Ikväll är det plugg, plugg och dusch som gäller för mig del. Så wish me luck i pluggandet! ^^,


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se