Så snäll man är ibland!

Min bror skrev till mig förut på Facebook och bad mig fixa en blogg till honom som jag tjatat om, då han tar så grymt fina bilder och är super duktig fotograf! Och på så sätt med en blogg så kan flera se bilderna! Så därför fixade jag ikväll mallen samt la in en tillfällig header för att se hur det blev då stilmallen på temat han ville ha inte hade någon kod för en header. Samt skrivit ett test inlägg och lagt in en bild, som min bror tagit!

Gå gärna in och kolla och fortsätt gärna kolla senare då den blir klar och uppdaterad! Jag lovar, ni blir inte missnöjda! Lämna gärna en komentar hos honom! Dock så är komentar fältet krångligt, då man nu trycker på ''Komentera'' så kommer man nu till en annan sida, där måste du trycka uppe i högre hörnet på ''skippa annonsen'' för att kunna komentera. Varför det är så vet jag inte, testade men en annan komentar kod som jag vet funkar, men det blev likadant. Men hoppas det är något som försvinner! Då det bara gör det krånligt för folk att komentera!

Min brors just nu ofärdiga blogg hittar ni HÄR!
Bilden i headern där det nu står ''Tillfällig Header'' har min bror inte tagit. Han har tagit bilden som ligger i inlägget ''Test''

Men nu säger jag GOD NATT!!! :)

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se