Sådär ja!

Nu är designen inlagd, och ja, måste erkänna jag är grymt nöjd faktiskt! :) Jag har använt en bas ifrån Designadinblogg och sedan har jag ändrat den så jag fick den som jag ville ha den! :)
Som ni redan kan läsa på headerbilden så är den bara tillfällig, så inga påpekningar om det, jag vet den är slarvigt gjord! Ny bättre header kommer förhoppningsvis nästa vecka! :)
Nå vad tycker ni m nya designen? Lämna gärna en kommentar med din åsikt! :)

Ser designen konstig ut, pröva att uppdatera sidan (F5) :)

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Helenasfoto'n

okej:)

2012-04-25 ♥ 14:54:11
Blogg: http://helenasfoton.webblogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se