Skola! Skola! Usch!

Ja, varför har man igentligen skola? Det är ju bara onödigt, man åker bara in för att mn måste och sedan åker man hem? Hallå? Var meningen att jag idag skulle ha relegion i typ 2timmar och sedan ca 40min rast och sedan psykologi! Kom in till skolan, psykologin inställd och då tänkte jag bra! Då slutar jag samtidigt som pojkvännen då efter relegionen. Nae! Vi har 20min lektion, skrev kanske 5 meningar. Och ja, slutade då vid 9.40! Hallå?! Vad är det för meningen med att åka till skolan?! Visst fick reda på att jag fått VG på relegionsprovet, igen! Nöjd? Ja! Men arg? JA!

Så blev att gå ner till bussstationen och ta 10.15 bussen till ankarsrum där pappa hämtade mig, ochnu sitter jag här på golvet med mina råttor som springer som galningar! Och hah, dom lyssnar faktiskt ibland på deras namn! När dom kommer får dom ett litet solrosfrö, och ja, det funkar! :) Dom är så söta! Ikväll blir det att bjuda älsklingen på bio, se om jag hittar någon buss som passar bara! :)


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se