Studentklänning?

Alltså jag har beslutsångest om vilken studenklänning jag ska ha. Har hittat 2st jag är riktigt förtjusta i! Men vet inte vilken jag ska välja, så nu tänkte jag be er om hjälp!


Klänning 1 - Denna är riktigt söt och jag gillar det svarta bryter av det vita! :)


Klänning 2 - Alltså jag är verkligen stört förtjust i denna klänning! Den är liksom lite Outstanding! :) Lutar mer åt denna just nu!

Även tittat på en tredje klänning! Finns HÄR, kan inte spara bilden så därför blev det en länk! Det enda jag inte gillar med denna klänning är baksidan!

Så vilken klänning skulle ni ha på er på studenten?

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av jenny

Jag hade nog tagit nummer 2! Jätte fin, verkligen. Tyckte den första först, men nu har jag nog ändrat mig. vilket som, du kommer bli jätte fin. Helt säkert!

kram från jenny

2012-04-21 ♥ 15:53:41
Blogg: http://jensansblogg.blogspot.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se