Tänka sig vad världen är liten ibland! :D

Min pojkvän hittade precis jeepen som min pappa och hans bror byggde för 22år sedan på blocket! Inte varje dag det händer! Länken hittar ni HÄR. Jeepen är ombygd ifrån en gammal militär jeep, och ja det var mycket jobb med den! Dom byggde om den hemma hos min farmor o farfar och jeepen är ju röd, och ja hela garaget är rött om man säger så där dom målade den. Eftersom första gången dom målade den så blev det lite konstigt med färgen och när dom målade om den så orkade dom inte sätta upp skydd i garaget, vilket kanske inte var så smart. :P

Men men har bara vanliga foton, men tänkte jag skulle försöka ta kort med mobilen eller kameran på dom bilderna och lägga ut, skulle kanske vara lite kul? :) Eller är det bara jag som tycker det? :P Det var väääldigt mycket pengar dom la ner på den, och tid om man säger så!

Jag var typ 1år när dom sålde den, så jag kommer inte ihåg så mycket av den! Hehe, men vi har bilder från när jag sitter i jeepen och när min pappa, hans bror och jag(pappa håller i mig) står framför den! Skulle vara lite kul att ha den och åka i på studenten i kortegen! ;) Men pappas bror är inte så sugen på att köpa tillbaka den och jag tror inte min far är det heller, kan inte fråga nu eftersom han jobbar kväll denna dag!

Åhh, såg att jag faktiskt hade lagt ut 2 bilder på FB på jeepen! Just precis dom jag pratade om!


Lilla tjockis jag kör jeep! ;)

<- Min pappa, jag i pappas famn, och pappas bror->
Monsterbygge?

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av sanna

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig? :)



Kramar.

2012-04-24 ♥ 11:52:07
Blogg: http://erikssonsanna.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se