Tisdag!

Härligt med lite sovmorgon! Inte direkt helt fel! Men när jag väl kom upp var det att kasta i sig lite frukost, blev en mugg Oboy och sen bar det av in till Västervik!
Nu sitter jag här i soffan framför tvn och med datan i knäet! Har precis fixat klart min brors blogg! Fixat en header och fixat problemet med kommentarerna! Så nu är det lättare att komentera! Dock vet jag inte om han är nöjd med headern, får väl se vad han säger sedan, och om han vill att jag ska fixa test-stilarna.
http://megax.blogg.se/ <- Kolla gärna in på bloggen! Den kommer verkligen vara värd att besöka när han uppdaterar den med sina bilder! :)

Nu blir det väl att plugga lite, ska fixat dom sista små sakerna som min lärare påpekade på projekt arbetet, och förhoppningsvis kunna höja betyget! Sen ska jag skriva ett utkast till psykologin som jag skulle skickat igår men hann inte pga ridningen. Men hon dör nog inte skulle jag tro! ;)
Sedan efter det måste jag nog skriva på samhälle också! Suck mycket att göra nu såhär på slutet! Och det slog mig igår att det bara är 9veckor, 9 VECKOR kvar till studenten! Jag kan inte fatta det! Det är sjukt, och jag har inte hittat någon klänning än till studenten?! Jag är världens tidoptimism om man säger så! Har hela tiden tänkt att ''jag hinner det är långt kvar, jag tar det senare'' Men, ja det går fortare än man tror!
Någon som vet någon bra sida med relativt billiga snygga klänningar? :D


..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Emelie Nordström-

ååå vad mycket jag vill ta studenten i år igen!!

2012-04-18 ♥ 11:01:00
Blogg: http://emeelien.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se