Tycker synd om mig själv!

Precis varit nere i ankarsrum och handlat lite, blev inte att åka till läckeby idag, som tur är, men blir väl senare iallafall. Halsen är fortfarande blä och jag svettas och fryser samtidigt, BLÄ! Men men, taggar verkligen hoppträning till 100 ikväll! Och pojkvännen följer med och fotar! Hoppas hoppas verkligen jag får Cito ikväll! :) Men men, har precis myst mig ner i ziperallen och tycker synd om mig själv och ska väl sätta på en film tror jag, ska se på Seabuisqit som jag laddade hem för ett tag sen, någon som sett den? :)


Cito och jag väntar på våran nästan start! Klubbtävling!


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se