Usch, sicken dag..

Ja denna dag har bara bestått av plugg, plugg och åter plugg! Men jag har iallafall blivit klar med Projekt arbetet, hoppas det duger åt läraren, annars blir jag tokig! Känns som om jag lämnade in det på håret! Det ska vara klart v.17 alltså nästa vecka!

Blev även klar med att skriva talmanus till det muntliga nationella provet som vi ska ha imorgon, det blev jag klar med och skrev ut vid ungefär 21.58! Dock har jag inte hunnit skriva på psykologin tyvärr! Men ena uppgiften i samhällen har blivit klar iallafall och den än insickad. Dock tror jag inte den kommer bli godkänd tyvärr! Då jag såg en film som Al Gore gjort om naturen och uppvärmningen och jag skrev uppgiften sådär kanske 1 vecka senare! Smart? Nae så jag får väl skylla mig själv, eller hur?

Inte nog med att jag blivit tokig på allt pluggande idag så har jag varit så sjuuukt äkligt varm! Trots att jag suttit i kortbyxor och linne så har jag svettast och varit sjukt varm, jag har inte tagit någon temp så jag vet inte om jag har feber, vilket jag inte hoppas, men men fortsätter det så får jag väl komma det imorgon då detta började redan i fredags eftermiddag/kväll.

Nu får jag väl ta och sova lite kanske, klockan ska strax ställas på 06.00 tänkte jag, det borde väl räcka om bussen går 07.15?! Jag har nu sedan vi gjort om badrummet fortsatt att göra iordning mig nere så jag kan sova längre eftersom jag då sminkar mig, fixar håret och äter samtidigt. Lite stressigt men jag får ju sova typ 20-25min längre, och det säger man inte nej till!!

Nae God Natt på er! Hoppas ni får en bra måndag!
Hur många bra måndagar det nu finns.

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av S O F I A

Hoppas du får en bättre dag imorn! :)

2012-04-16 ♥ 18:01:19
Blogg: http://bananskalet.blogg.se/
Skrivet av joanna-livet med Aspergers syndrom!

Tänkte bara tipsa om att jag just nu kör en tävling ned skit coola smycken från En person vinner valfritt smycke från Amakli.se som jag tror skulle passa dig

http://www.domkallarmighannes.com/2012/04/tavling-valfritt-smycke-fran-amaklise.html

så passa på att gå in och anmäla dig:)

Vill du inte ha sådana här komentarer så ber jag om ursäkt och hoppas du får en bra vecka:)

2012-04-16 ♥ 20:03:47
Blogg: http://domkallarmighannes.com

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se