Vimmerby!

Kom hem för ca 20min sen efter att ha kört mamma till läkaren i vimmerby! Under tiden hon var där så passade jag på att åka bort till Lantmännen och köpa kutterspån, eftersom det snart är slut, går ju åt ganska mycket nu när mina råttor ska ha ganska mycket! ;) Åkte sedan tillbaka och då träffade jag på Emma och Lina, och ja, dom vart minst sagt förälskade i lilla Pumba om man säger så! ;) Men vem blir igentligen inte det? :o

Nu blir det att plugga för min del! För ikväll är det hoppträning som gäller, eftersom jag inte kunde rida ikväll då min bror, hans flickvän och min pojkvän kom och åt påskmat här! Och eftersom min ridlärare skulle bort på kvällen så ändrade hon tid till kl 13, och det var ju då dom kom! Men då rider vi om ikväll istället och då är det hoppträning som gäller! :D


*Gammal bild på mig & Mia

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se