Visste du att....

Visste du att när jag var yngre alltid hade ett djur förutom hundar!
Min första var en dvärghamster och hon hette Snuttis. Mitt andra djur var en kanin och hon hette Snövit. Vi var dock tvugna att lämna bord henne eftersom hon var aggressiv mot alla förutom mig. Hon rent ut sagt högg efter min mamma, pappa och mina syskon. Mitt tredje djur var en chinchilla och hon hette Sigrid. Vi var tvugna att ta bort henne våren 2008 då hon fick problem med nervsystemet, eller hur man ska säga, när hon hoppade missade hon och föll till golvet flera gånger, och kunde inte hålla upp huvudet. Det var verkligen hemskt att se! :(

Efter Sigrid så blev det ett uppehåll med att jag hade djur, mamma köpte en dvärghamster och har nu en kanin. Jag saknade dock att ha ett eget djur så jag bestämde mig för ett tag sedan att köpa 2 ökenråttor. Lite roligt att jag faktiskt att jag just fick 2honor eftersom jag alltid haft honor tidigare! Och eftersom alla mina andra honor alltid börjat med S i namnet så självklart var ju mina råttor tvugna att börja på S också, så då blev det Snövit & Snuttan. :)


Mina små bebisar! :)

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se