Visste du att....

Visste du att jag är mörkrädd?
Jag är alltså så sjukt mörkrädd att ibland när jag ligger i min säng och ska sova så kan jag blir som förlamad i hela kroppen för att jag är så rädd, och detta trots att lampan i fönstret lyser och att tvn är igång. Jag måste även tända varenda lampa när det är mörkt och jag ska gå någonstans, ska jag t.ex. gå till mitt rum på kvällen och det är mörkt så måste jag tända halllampan, mamma och pappas rum, toaletten och sedan datarummet(ligger innan mitt rum) Gör jag inte detta så, alltså ja, jag klarar verkligen inte det, jag får verkligen panik!
Värst är ändå när jag går nerifrån och ska upp till övervåningen och det är släkt på hela undervåningen och jag måste släcka halllampan nere innan jag går upp, och den är en liten bit ifrån trappan, så jag liksom springer uppförtrappan just för att jag är så rädd!..

Eller ja, jag är väl inte rädd för mörkret i säg, utan vad som kan finnas däri....
Aldrig att jag skulle gå igenom tunneln på bilden nedan!


Bild: Google, sökning mörker

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Monrou's vintage blogg

SV: okej vad brukar du handla då? :)

2012-04-25 ♥ 19:58:25
Blogg: http://monrous.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se