Visste du att....

Visste du att jag verkligen HATAR att svara i telefonen?
Jag vet inte varför jag är så rädd för att svara i telefonen igentligen? Men alltså jag drar mig innan jag svarar i telefonen, visst jag låter det aldrig ringa tills personen lägger på, men är mamma och pappa hemma så måste dom isåfall be mig om att jag ska svara annars svarar jag inte. Är jag dock hemma själv så svarar jag direkt, eftersom då vet jag att det inte finns någon som kan ''rädda'' mig från att svara i telefonen.
Men antagligen hatar jag att svara bara för att jag inte vet vem det är i andra änden. Usch, nae det skrämmer mig faktiskt! Mobilen är inte problem att svara i så länge jag ser vem det är som ringer, är det något nummer jag inte har sparat eller dolt så, ja då tvekar jag lite, men svarar alltid när jag hinner!


Bild: Google, sökning telefoner

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se