~ Woops! My bad!

Kom underfund med en sak förut, att jag faktiskt glömt lägga upp bilder på badrumsbygget! Så tänkte att jag får väl ta och fixa det nu kanske? ;) Dock så har jag glömt tagit någon bild på när badrumsskpået kommit upp och dom fått dit handdukstorken! Men det ska fixas! Fast visst det saknas några små saker änsålänge som te.x ska vi ha en hylla jämte duschen, fixa en annan sak som man hänger duschdraperiet på(vet ej vad det heter) toarullshållare och sopptunna! Det ska även komma dit en tvättmaskin så snart vi har köpt en! Eftersom pappa inte tyckte det var någon idé att bära upp den 18år gamla tvättmaskinen vi har nere i källaren! ;)

Första bilderna kommer nu, resten kommer senare! ;)



Badrummet innan!


Nu har dom rivit den gamla väggen samt tagit upp golvet i mammas o pappas rum som nu blivit lite mindre!


Nya avloppet dragit till tvättmaskinen! :)

Nya väggen börjar ta form!

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se