~ Wow?!

Trots att jag varit väldigt inaktiv på bloggen ett tag och bara skrivit ett eller inget inlägg per dag(förutom idag) så slog jag nästan besöksrekordet idag i unika besökare! Super kul verkligen och jag ska verkligen försöka komm igång att blogga nu! Ska först och främst fixa klart projekt arbetet och samhällen vilket snart är klart! Sen ska en ny design fixas, och förhoppningsvis kanske jag håller mig till denna nu?! Bara det att jag inte har någon sån där PERFEKT bild som jag vill ha till bloggen! Vill gärna ha en ridbild och vet isåfall hur den ska se ut, men eftersom jag nu har körkort och kör själv till ridningen så följer ju pappa inte med och kan ta kort! Så, ja får fundera ut hur jag ska göra!

Men men, nu ska jag sova tror jag?! Tiden går fort när man har kul, eller vad brukar man säga? :)

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se