Your life, your choice

Sitter här i soffan i min älskade ziperall och kollar på tv, ska snart skriva klart det lilla som fattades på mitt psykologi arbetet och så har jag faktiskt hållt på med nya designen, den börjar ta sig! Lyckades faktiskt idag hitta hur jag kunde ändra i html-koderna så jag fick alla inlägg som jag ville! Dock är jag lite osäker med färgen på bloggen ännu, får inte till bakgrunden som jag vill, men får väl försöka att fixa den i photoshop sen, tror det blir bättre än när jag sitter och jobbar i gimp, kan inte gick sådär super bra! Men ska se om jag hinnar fixa det idag!

Imorron är det skriftliga nationella i Svenska B som gäller, vi har 5timmar på oss att skriva och nej, jag påstår inte att jag ser fram emot det! Så idag får jag väl även läsa igenom häftet vi har med skriv tips och lite bra saker att kolla igenom innan! Fick ta bilen imorgon så det är skönt, för då slipper jag stressa med att hinna med någon buss efter det inte går så jätte många bussar dit jag bor. Men som tur är har man ju körkort! Plus att man har en snäll pappa med som lånar ut bilen! :) Fast dock så skriver jag upp allting jag kör med bilen och ska betala tillbaka det sedan! :)


Bild: we♥it

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Monrou's vintage blogg

Hej sötnos!

Va har du för dig annars idag? :)

2012-04-24 ♥ 14:12:14
Blogg: http://monrous.blogg.se/
Skrivet av Monrou's vintage blogg

SV: okej, va pluggar du för något?

jag kollar på tv och tänkte baka strax

2012-04-24 ♥ 15:30:58
Blogg: http://monrous.blogg.se/
Skrivet av Monrou's vintage blogg

SV: okej, vad är de för nationella prov imon då?

ska nog gö toscamuffins :)

2012-04-24 ♥ 16:51:35
Blogg: http://monrous.blogg.se/
Skrivet av Monrou's vintage blogg

SV: okej, det är nog det min syster ska ha nationella prov i imon också då... går du i 3an?

jo, tosca är gott, hoppas bara att de blir bra!

2012-04-24 ♥ 18:54:49
Blogg: http://monrous.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se