Flytt Flytt Flytt!

Inte blivit super mycket bloggning dom senaste dagarna nu, det beror på att igår efter jobbet så var vi i lägenheten och flyttade in massa grejer samt kom hem hit(till mamma o pappa) och kollade på lite film! Samt idag kommer det heller inte bli mycket bloggning, ska flytta resten av grejerna in till lägenheten, pojkvännen tog mina kläder i hans bil och så tar mamma, pappa o jag in råttburen samt resten av små grejerna, även pappas nya städmaskin ska in också så ska vi städa ur sängen och soffan innan vi flyttar in ordentligt, som förhoppningsvis blir ikväll, att vi sover där alltså! :) Har ju ingen data eller internet så kommer bli väldigt dåligt med bloggning, kanske lyckas skriva något genom mobilen, annars får ni klara er tills allt är klart! :)
 
Kram på er! <3

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se