Hej där!!

Hejsan, var ett tag sen? :)
Nu har jag och pojkvännen iallafall flyttat in i lägenheten, vi sov första gången här i söndags, så ni kan ju tänka er hur det ser ut, lite kaos, saker överallt, men nu är det lite bättre iallafall, börjar få ordning på saker och ting och även tv och internet har vi fått! Dock har vi bara gratis kanalerna ännu, 1,2,4,6, barnkanalen typ. Men inom en vecka skulle vi få boxen med andra kanaler och även internet, just nu har vi bara en tillfällig kod vi är inne på.  Så nu ska jag försöka komma in i bloggandet igen! Ska fixa bilder på lägenheten, dock har jag fortfarande ingen USB kabel till systemis så, mobilbilder få det väl bli då. Ska fixa det när allt är klart sedan. :)
 
Såhär såg det ut i söndagskväll!

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Jenna ♥

Vill du vara med i Veckans blogg? Direktlänk: http://zenna.blogg.se/2012/august/vinnaren-dras-nasta-fredag.html#comment Ursäkta om du inte gillar sånthär, kram!

2012-08-11 ♥ 11:06:23
Blogg: http://zenna.blogg.se

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se