Long time!

Hej, nu är jag här igen en kort stund! Vi är hemma hos pojkvännens föräldrar så jag passar på att låna datan medans han hjälper en granne! Men men, vi har fortfarande inte fått något internet, eller tv, just nu har vi bara gratis kanalerna som 1,2,,4,6 och dom. Men jag har iallafall gott och kärat ner mig i ett progran op 6an. Vampire diaries, grymt bra! Måste bara seadn fixa så jag kan se serien ifrån början! Men men, internet och resten av kanalerna kommer väl säkert inte komma förens nästa månad, så bara hålla ut!!! Usch, men men har iallafall saker att göra i lägenheten. Igår kom min sambos föräldrar med en tvättmaskin eftersom den som var i lägenheten inte funkade. Så det fick han i förtidig födelsedags present och inflyttningpresent! SÅ nu kan vi tvätta igen!
Har även börjat komma igång att motionera, har varit så depp en längre tid och inte velat tagit tag i något, men nu när jag kommit igång att motionera så försvinner känslorna, måste bara hålla i det här nu! Visst motion löser inte problemen, men dom släpper för ett tag.
 
Dessa dagar har jag även mer och mer tänkt på min framtid, vad jag vill bli när jag blir ''stor'', är ju på ett sett redan stor, men nu förstår mig. Jag har ju hittat kurser jag vill läsa helt, klart, och nu även har jag börjat tänka på yrken, hittat ett som kanske passar mig, hehe men ja, vi får se vart framtiden leder. Kommer dock hålla detta för mig själv, säger när jag bestämt mig sedan!
Men men, får väl ta tag i livet nu, kolla runt lite mera på utbildningar och se vad det blir, så länge får ni ha det så bra tills vi fått internet, då ska jag uppdatera er mera än vad det blivit nu!

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se