Måndag 13 augusti

Började dagen med en morgon promenad, kändes riktigt härligt, att gå för sig själv med musik i öronen och tänka för sig själv, på livet, ja på allt. Kände mig även lite piggare efteråt. Efter promenaden blev det en dusch och lite frukost samtidigt som jag läste lite blogginlägg innan jag gick in på arbetsförmedlingens platsbank, samt även innan jag började skriva mitt CV, känns lite surt att vara arbetslös nu?! Men men, förhoppningsvis får jag lite extra timmar på H&M, dom har ju sagt det iallafall så det känns skönt! Måste även skicka iväg någon ansökan om jobb nu, såg att ett job var sista anmälning imorron, så måste skicka det senast idag?! Mitt CV är skrivet och klart men vara mitt personliga brev kvar. Känns lite sådär små lustigt att skriva faktiskt? Aldrig förr behövt tänka på detta med jobb, pengar och allt. Men nu är allting så verkligt, tog studenten för 2 månader sen, flyttade hemifrån för 1 vecka sedan? Hej vuxen livet! Men men, mer en detta har jag iallafall satt på en tvätt, hoppas det går bra! Fick hjälp av mamma i telefonen som berättade hur jag skulle göra så vi får se! Tänkte även sätta igån diskmaskinen men det är helt knäpp och vill bara starta när den vill? Blir tokig på den rent ut sagt.. -.-
 
Senare idag blir det att laga mat åt pojken som kommer hem vid 4ungefär och sedan ska vi till Posten för att hämta mitt körkort, tappade ju plånboken med körkort, bankkort och allt så. 150kr i sjön på ett nytt körkort, men det behövs ju! Sedan ska vi även åka förbi Jami Hundsport och köpa mat på Pumba, hans mat var tydligen slut så jag skulle köpa det och ta med hem imorron när mamma o jag ska till Läckeby med Mischa. Jag ska följa med eftersom hon inte vill köra på morgonen, det är ju ändå 1,5h körning så.
Sedan blir det väl ytterliggare lite småfix i lägenheten och sedan hoppa i sängen och sova igen! :) Kram på er!
 
Redo för promenad!
Skriva CV och kolla repris från OS

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Wilma

Fin blogg :)

Svar: Åh tack! :)
Jonna Nilsson

2012-08-14 ♥ 09:33:33
Blogg: http://wilmafur.blogg.se

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se