Sömnproblem

Usch vilka fruktansvärda sömnproblem jag haft dessa senaste nätterna. Men det kan nog mycket bero på att det snart är dags att flytta hemifrån! Idag, alldeles strax skriver pojkvännen på papprena till lägenheten och får nycklarna och sedan ungefär runt 5 någon gång, efter han slutat jobbet och jag har ätit så åker jag in till stan och då är det dags att börja fixa ordning i lägenheten! Riva ner tapeter, spakla, måla och tapetsera. Så nu är det bara hoppas att det går fort fort så vi kan flytta in på riktigt snart! :D
 
Fast visst, det är läskigt, jag är livrädd, ärligt talat! Det kommer bli så annolunda, läskigt och lite obehagligt, men jag är vuxen nu, bara att växa upp och inse det nu! Kommer ju inte bo själv så klart, kommer ju bo med pojkvännen. Men att inte ha mor o far och hundarna runt om en hela dagarna kommer kännas annorlunda, riktigt annorlunda. Kommer mest av allt kännas konstigt att lämna min hund, han förstår ju inte, han är ju inte människa?! Samtidigt känns det inte rätt att ta med honom när han är van att vara med flera hundar och att det alltid är någon hemma, jag kommer ju jobba lite med förhoppningsvis så. Ja.....
 
Men som sagt, läskigt men samtidigt riktigt härlig känsla faktiskt. Men men, nu ska jag plocka lite i det sista och sedan ikväll är det dags att börja fixa i lägenheten, våran lägenhet! Härlig, läskig känsla att skriva det faktiskt! :o
 
Finaste Arrak o jag <3

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se