This is what i'm made of

Hej nu är jag här igen. Nu har vi börjat få lite ordning i lägenheten , lite små fix här och där kvar bara, t.ex ska pojkvännen fixa ordning på sladdarna till tv:n och sourround systemet sen är det bara lite små fix innan det är helt klart! :) Ska bli så skönt när allting är iordning sedan och könna att nu är det ett Hem! I helgen har det varit väldigt lugn, i lördags städade vi lägenheten innan farmor, farfar, mor o far kom hit för att fira mig! Åh ja, bakade även en tårta tills dess med, blev en fransk marrängkladdkaka. Dock var den inne lite för länge så det blev ingen kladdkaka, men annars var den riktigt god faktiskt! :)
 
Efter att dom åkt, dom åkte runt 7 på kvällen tror jag, plockade vi in i diskmaskinen innan vi åkte iväg till Biltema för bilträff! Var väl ca 300-400 bilar som samlades och lekte och visade upp sig. Runt halv 10 tiden på kvällen åkte alla bilarna, inkl jag och pojkvännen då med ner till Lucerna som det heter där det blev ytterliggare lite lek, bränna gummi och gå fort om vi säger så? ;) Väldigt roligt att se på, men man fick passa sig för stenskott, uppe vid Biltema fick jag väl en sten i huvudet och ett på benet, kändes faktiskt ska jag säga! När vi varit där ett tag åkte vi sedan ut till Gunnebo för fortsatt lek, där blev det även lite racing på en raksträcka. Ja det är olagligt, men jag kan ju inte bestämma vad andra gör och inte göra? Var iallafall väldigt häftigt att kolla på! En BMW Diesel, automat utklassade all konkurrans, samt även en Audi som gjorde likadant, samt gasres vidstart!
 
Vi var kvar där till ungefär tolv på kvällen eller nått, innan polisen kom, bakvägen?! Civilpolisen om vi säger så, dom hoppade ur bilen för att sedan hoppa in i bilen igen då dom hörde att någon lekte nere på plan. Så alla vi som stod och kollade sprang typ genom ett litet buskage för att hinna se vad dom gjorde, där fastnade jag i en nedrans taggbuske som rev upp mitt stackars ben lite, men men. Väl så vi kunde se polisen och bilen så åkte polisen nästan direkt igen? Varför vet vi inte, men nu i efterhand när vi sett en video så åkte en av bilarna ganska kvickt därifrån när polisen kom, den andra bilen som sprängt däcken kom ju lixom ingen stans! x)
Vi kom väl sedan i säng rutn 1 på kvällen och då var man trött ska jag säga!
''- När patrullen kom dit var det 50-60 bilar som brände gummi och gasade på. Men när vi började skriva böter skingrades dem, säger Christer Karlsson, länsvakthavande polisbefäl.'' Utdrag från Vt.se dagen efter!
 
Älsklingens audi! <3

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se