Äntligen

Äntligen har pojken köpt en ny data, så nu kan jag börja blogga igen. Dock måste jag bara hitta bloggmotivationen igen och sedan komma på något bra att skriva. Har så mycket jag vill skriva, men det tar liksom stop innan jag hinner skriva ner det i ord och meningar? Men men, imorron är det nyårsafton och det firas med bästa pojken, och en gammal klasskompis till honom och hans flickvän i en liten stuga ute i skogen. Kommer blir trevligt! :)
Idag har förresten pojken och jag varit förlovade i hela 3år! Tänk 3år! Vart försvann dom åren? <3
 
Tänkte berätta liten om julhelgen också nu när det funkar! :)
Julafton spenderades med pojkens familj, först var vi och åt hos hans mormor o morfar och sedan åkte vi hem till hans föräldrar och öppnade paket och spelade yatzy fram till 10? eller nått på kvällen. :) Tur att jag är nykterist, eftersom pojken drack, hans bror och hans flickvän. Så ja, jag fick köra hem på kvälen.
Juldagen ringde klockan vid 07.00 eftersom pojken och hans bror skulle till elgiganten på mellandags rea, så ja jag fick köra dom dit, där hittade pojken en ny data, som sagt! :)
Senare på dagen blev det att fara hem till mor o far, där var min syster och min ena bror med flickvän och min andra bror med min otroligt söta brorson! Snart blir jag faktiskt faster igen, då min andra brors flickvän är gravid! :)
Där åt vi mat och kom hem runt 8, halv 9 och då var det bara mys som gällde hela kvällen!
Annandag jul kom min bror och min brorson och kollade hur vi bodde, trevligt samt att han även tog nya bilder på mig, pojken och på oss tillsammans, och efter det åkte jag och pojken hem till hans föräldrar för att äta julmat och sedan, ja vi gjorde inte så mycket mer efter det?
Sedan jobbade jag torsdag, fredag lördag och nu är jag arbetslös... Igen.. :( Buuuu Men men det är sånt som händer!
 
En bild min bror tog på mig i onsdags!
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se