- 24!

Ja, kan det vara kallare än såhär? Sitter ju och har ätit frukost och väntar på att bussen ska gå till skolan, eller väntar och väntar, kan ju alltid hoppas att den inte kommer så man kan få vara hemma och sova? Men sådan tur har man ju sällan! Typ aldrig! Men men, mätaren visar iallafall på -24grader och jag lär dö(!) om buss skrället inte är i tid! Suck! -.- Hatar att åka buss på vintern eftersom dom ofta blir sena tack vare väglaget!
Men men, sedan blir det stressigt hemma, kommer hem halv 5, och måste direkt hoppa i ridkläderna och slänga i mig maten för vid 10 över 5 så blir det att åka iväg på hoppträning! Wiiie!! :D Längtar faktiskt!!

Nae, nu orkar jag inte skriva mer, fryser nästan fast här på stolen som jag sitter på. Ha en trevlig dag i ''värmen''

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se