♦ 5 saker..

5 saker du kanske inte visste om mig!

1• Jag hatar att svara i telefoner, undantag, min mobiltelefon.
2• Jag är stark emot ''grupptryck'', vore jag inte det skulle jag inte varit nykterist idag
3• Jag är folkskygg och fått 100& inåtvänd på 2 olika psykologiska tester
4• Jag gråtar nästan varje morgon när jag ska till skolan/praktiken bara pga ren utmattning
5• Jag är uppvuxen med hundar och haft hundar i mitt liv hela livet

Affiliator.se

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Emelie

Haha, jag hatar också att svara/prata i telefon. Till och med min mobil ;) Smsar hellre.

2012-02-17 ♥ 01:11:52
Blogg: http://semlur.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se