♦ Ajj!!

Har inte haft någon ork till att blogga idag, så fruktansvärt seg en söndag som denna! Men men, pappa rev iallafall upp det gamla golvet i köket idag eftersom vi ska byta, och då skulle jagbära ut golvplattorna som är ganska stora och otympliga. Och tror ni inte att jag lyckas tappa en sån rakt över min fot?!

Fy tusen så sjukt ont det gör! Pappa tyckte att om jag frågat honom innan om det gjorde ont att tappa golvet på foten så hade han sagt att det skulle göra det, men to little to late! ;)
Förhoppningsvis mår min fot bätte imorron, för just nu kan jag knappt gå på den, så att jag kan rida imorron! För nästa vecka blir det inge eftersom det är jobb för min del eftersom jag glömde säga till om det. Men pengar behövs! :D

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Emma

fin blogg! :)

2012-02-12 ♥ 20:46:48
Blogg: http://moaemmas.blogg.se/
Skrivet av Emelie

Hej!

Har du lust att göra ett bloglovin byte?

Fin blogg du har, kram :)

2012-02-12 ♥ 20:53:40
Blogg: http://jedressage.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se