♦ Alla ♥-ans dag!

Alla härtans dag är en sån där super duper speciell dag? Man ska uppvakta och älska sin partner? Men är det inte meningen att man jämt ska älska och uppvakta sin partner och vara snäll och hjälpsam? Nu menar jag inte att man varje dag ska uppvakta med dyra middagar och så men att hjälpa sin partner och visa att man älskar dom? Så ja, jag tycker att alla hjärtans dag är lite väl överdrivet, självklart tycker jag att alla hjärtans dag är mysigt, det hörs ju på namnet till och med?! Nae jag tycker att man ska älska sin partner lika mycket varje dag vad som än händer! Så glad alla hjärtans dag på er! :)


Styles of Sweden

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se