♦ Big Brother

Ligger just nu och kollar på Big Brother 2012! Som jag längtat efter detta program! Dock tror jag inte det kommer vara lika bra som förra året, andra säsonger brukar sällan vara lika bra! :/ Men men vi får väl iallafall hoppas att man inte blir för besviken! Än så länge finns det 3personer i huset jag nog kommer reta mig gallfeber på tror ja! Än så länge, kommer säkert fler, har nämligen väldigt lätt för att reta mig otroligt mycket på vissa människor!
22:34
4 Personer jag kommer reta mig gallfeber på just nu!



Imorron ringer kl 06.20 eftersom jag börjar jobbet 09.00 och jobbar till 18.00, lång dag blir det!
Så efter Big Brother blir det att sussa för min del! Godnatt på er!

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se